Veelgestelde vragen!
Alles over edelstenen!
Helpen edelstenen en hun krachten mij op hetzelfde niveau als dokters of therapeuten?
Onze edelstenen zijn ondersteunend. Dat betekend echter niet dat deze beschouwd kunnen worden als vervanging voor medisch advies, behandelingen of andere professionele hulp. Bij het ervaren van gezondheidsproblemen raden wij aan een gecertificeerde arts te informeren.
Hoe leer ik over de werking van edelstenen?
Op dit moment kiezen wij voor jou de top 3 kenmerken van de desbetreffende steensoort! Deze vind je in de productbeschrijving. Wij zijn momenteel ook druk bezig met het uitbreiden van deze informatie en teksten zodat je later ook kan shoppen op werking, steensoort, chakra of sterrenbeeld! Ook kun je altijd zelf online informatie vinden.
Hoe weet ik welke edelsteen bij mij past?
Een edelsteen kiezen kan juist heel lastig zijn, ga je bijvoorbeeld specifiek opzoek naar een bepaalde werking? Of zoek je een stuk dat je echt aanspreekt? Wij raden aan om af te gaan op je gevoel, een goed gevoel bij een bepaald stuk = altijd prijs!
Kan ik edelstenen altijd met elkaar combineren?
Niet persé, zo hebben sommige stukken een hele sterke energie, die kunnnen de werking van andere stenen verstoren. Probeer er in dat geval van uit te gaan dat tegenpolen niet samen gaan, bijvoorbeeld als de ene steen bekend staat om zijn stimulerende en optimistische werkingen en de andere juist om zijn kalmerende werkingen. Zo kun je het altijd een beetje inschatten!
Kunnen edelstenen elkaar ook versterken?
JA! Als edelstenen op elkaar in kunnen werken worden ze sterker. Een goed voorbeeld hiervan is de gouden driehoek. Neem stenen die werkingen gemeen hebben!
Hoe weet ik of een 'edelsteen' manmade is?
Bij ons vind je deze informatie ALTIJD in de productbeschrijvingen!
Is mijn edelsteen kapot als er een oneffenheid of scheurtje in zit?
Nee, niet altijd. Edelstenen komen uit moeder aarde, dat betekend dat ze soms 'imperfecties' hebben. Ze zijn natuurlijk zo gevormd. Soms kan het dat het lijkt alsof er een scheur in je steen zit, maar dit is vaak de natuurlijke manier waarop de steen 'gegroeid' is in de aarde. Soms kun je zelfs deze 'breukvlakken' voelen, maar is niet vaak reden voor paniek!
Verzending
Hoelang duurt het voor jullie mijn pakketje versturen?
Alle bestellingen worden binnen 1 tot 4 werkdagen verstuurd! In een heel enkel geval kan het langer duren, hier krijg je dan altijd bericht over en compensatie, mits wij niet 'offline' zijn omdat wij bijvoorbeeld aan het verbouwen of op vakantie zijn, dit geven wij voor je je bestelling plaatst altijd duidelijk aan.
Wat als mijn pakketje niet bezorgd word?
Wij verzenden met PostNL. Doorgaands zullen zij deze pakketten meestal binnen 2 werkdagen na verzending leveren. Soms kan het zijn dat PostNL vertraging heeft door bijvoorbeeld drukte. Als je na een week nóg niks hebt ontvangen, vragen wij jou contact met ons op te nemen.
Track & Trace?
Al onze pakketen worden verzonden met Track en Trace, ook de brievenbuspakjes.
Kan mijn bestelling door de brievenbus?
Sommige items passen door de brievenbus, zoals een armbandje of een hanger! Onze website geeft automatisch aan of jouw pakketje wél of niet door de brievenbus past.
Naar welke landen verzenden jullie?
Op dit moment alleen nog binnen Nederland en Belgie!
Bestellen en betalen
Moet ik me registreren (een account aanmaken) voor ik bestel?
Nee, je kan ook bestellen als 'gast'. Dit betekend dat wij jouw gegevens niet voor langere periode bewaren. Er zijn wel voorwaarden aan registratie zoals;
- je gegevens zijn automatisch ingevuld bij elke bestelling,
- je kan gemakkelijk je gegevens terugzien op één plek,
- je kan een verlanglijstje bijhouden.
Lees meer over wat wij met je gegevens doen in ons Privacy Beleid.
Wat als mijn wachtwoord ben vergeten?
Geen paniek, kies voor 'wachtwoord vergeten' bij het inlogscherm. Zo krijg je een e-mail, waarin je je wachtwoord kunt herstellen!
Hoe kan ik betalen?
Je kan kiezen uit een aantal providers waarmee je kan betalen!
Zo hebben wij;
- iDeal
- PayPal
- Klarna
- Creditcard
- Bancontact
Ook is het mogelijk, voor bijvoorbeeld bedrijven, te kiezen voor een factuur!
Staat je vraag er niet bij? Neem contact met ons op via onze contactpagina!